• 1400/11/30
  • - تعداد بازدید: 41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کتاب «مبانی ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی»، اثر برگزیده جایزه کتاب سال شد

کتاب «مبانی ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی»، اثر برگزیده جایزه کتاب سال شد

کتاب «مبانی ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی»، که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تهیه و منتشر شده است، از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران، به عنوان اثر برگزیده در سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: کتاب سال ایران؛ عنوان یک جایزه نیمه‌دولتی است که همه ساله در بهمن ماه، از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران، به نویسندگان برگزیده در بخش‌های کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم کاربردی، هنر، ادبیات و تاریخ و جغرافیا اعطا می‌شود.

دکتر «مهتاب معمارپور» افزود: امسال در بخش علوم کاربردی، کتاب «مبانی ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی»، به عنوان اثر برگزیده انتخاب و آیین پایانی جایزه کتاب سال نیز در پایتخت کشور و با حضور مقام ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

دکتر معمارپور در خصوص این اثر برگزیده دانشگاه توضیح داد: این کتاب جامع با هدف فراهم آوری یک مرجع علمی و تخصصی در زمینه ارگونومی، با کوشش 40نفر از اعضای هیات علمی، دانش آموختگان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، از 15دانشگاه داخل و خارج از کشور، نگارش و از سوی انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در سال1399 منتشر شده است.

او با اشاره به نقش تعیین کننده ی دکتر «علی رضا چوبینه»، رییس مرکز تحقیقات علوم بهداشتی دانشگاه، در تهیه این اثر علمی و قدردانی از گروه نویسندگان و اداره انتشارت دانشگاه و تبریک به همگی ایشان در برگزیده شدن کتاب یادشده، بیان کرد: این کتاب، نمونه ای موفق از کار علمی به صورت گروهی بود.

ویراستاران علمی کتاب «مبانی ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی»، دکتر «علی رضا چوبینه»، استاد دانشگاه و دکتر «هادی دانشمندی»، استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 55495
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست